Zapytanie ofertowe
I. Zamawiający:
Ośrodek Pomocy Społecznej
43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Kolejowa 37
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty/ki do spraw rozliczeń w projekcie "Pomagać aktywnie - promocja aktywnej integracji w Gminie Czechowice-Dziedzice" - współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w wymiarze nie większym niż 232 godzin w 2014r.
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Głównym zadaniem specjalisty/ki ds. rozliczeń jest wprowadzanie do Generatora Wniosków Płatniczych wydatków projektu systemowego POKL, określonych w harmonogramach płatności.
Do pozostałych zadań specjalisty/tki ds. rozliczeń należą:
1.Praca w Generatorze Wniosków Płatniczych,
2.Sporządzanie rozliczeń finansowych projektu,
3.Sporządzanie zestawień obrotów i sald przy użyciu programu EXCEL,
4.Przygotowanie rozliczenia kasowego projektu,
5.Sporządzenie bilansu końcowego,
6.Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
7.Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
8.Przygotowanie korespondencji z Urzędem Marszałkowskim związanej z wnioskami o płatność,
9. Współpraca z koordynatorką projektu i opiekunem projektu z Urzędu Marszałkowskiego,
10.Należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów dotyczących wykonywanych
czynności.
Specjalista/ka ds. rozliczeń zobowiązany jest także do:
1) prowadzenia miesięcznych kart czasu pracy z wyszczególnieniem godzin pracy potwierdzających wykonanie zadań i przekazywanie ich wraz z rachunkiem Zamawiającemu,
2) wykonania zlecenia z należytą starannością, przy zachowaniu w tajemnicy wszystkich informacji uzyskanych w związku z wykonywanymi zadaniami, w szczególności do ochrony danych osobowych osób aktywizowanych - uczestniczek i uczestników projektu, także po zakończeniu umowy.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie realizowane będzie od 27.01.2014r. do 31.12.2014r.
V. Wymagania wobec Wykonawcy:
1) wykształcenie ekonomiczne,
2) minimum roczne doświadczenie pracy w zawodzie księgowego lub zawodach pokrewnych,
2) umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Płatniczych i przygotowania wniosków o płatność wraz załącznikami,
3) znajomość dokumentów programowych PO KL,
4) dobra znajomość obsługi komputera.
VI. Istotne warunki zamówienia podlegające ocenie:
Cena oferty : o wadze 100%
VII. Zapłata nastąpi na podstawie:
Faktur/rachunków miesięcznych wystawionych na podstawie miesięcznych kart czasu pracy, które są integralną częścią faktur/rachunków.
Wartość miesięcznych faktur/rachunków zostanie obliczona przez pomnożenie liczby godzin wypracowanych przez specjalistę/kę ds. rozliczeń przez cenę jednej godziny.
Zapłata faktur/rachunków nastąpi w terminie 30 dni od daty odbioru faktury/rachunku przez Zamawiającego.
VIII. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć na piśmie w Ośrodku Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach, przy ul. Kolejowej 37, do dnia 14.01.2014r. do godz.10.00.
3. Do oferty należy dołączyć:
- CV z opisem doświadczenia,
- Kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i doświadczenie pracy w zawodzie i pracy - potwierdzone za zgodność z oryginałem, opatrzone datą,
- Wypełniony formularz oferty ( Załącznik nr 1)
Prosimy o składanie ofert zawierających wymagane dokumenty za pośrednictwem poczty lub osobiście w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Kolejowa 37, 43-502 Czechowice-Dziedzice w godzinach od poniedziałku do środy od 700 do 1500, w czwartki od 700 do 1700, w piątki od 700 do 1300 w terminie do 14.01.2014r. do godz.10.00 ( decyduje data wpływu do Ośrodka).
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|